Ana Sayfa Kedi Kedi Taşıma Kutusu

9 Eylül 2016

Blog thumbnail

Kedi Taşıma Kutusu

Yeni kedinizi eve taşımanın en kolay yolu, onu bir taşıma kutusuna koymaktır. Bu taşıma kutusu, ucuz, dayanıklı, içine hava girebilecek delikleri olan, kolay temizlenebilmesi amacıyla içinde tırtıklar bulunmayan bir malzemeden yapılmış olması gerekir. Kedinizi bu kutularda taşırken kutunun içine mutlaka gazete sermelisiniz. Ayrıca çok gerekli olmasa da her taşıma işleminden sonra kutunun içini dezenfektan bir deterjanla temizlerseniz kedinizin üzerinde yaşayan parazit vs.’nin tekrar ona bulaşmasını engellemiş olursunuz. Piyasada bu tür kutuların çok çeşitlileri satılmaktadır. Yapacağınız yolculuğa göre kutu seçimi size kalmıştır. Kısa yolculuklar için size de fazla ağırlık yaratmayacak ufak, hatta bez çanta biçiminde taşıma kutusu kullanılabilir. Fakat uzun yolculuklar için kedinizin içinde hareket edebileceği, çişini yaptıktan sonra başka bir köşede oturabileceği bir kutu edinmeniz gerekir. Bazı yolculuklarda kedinizi yanınızda taşımanıza izin vermeye bilirler; bu durumda onun en büyük gereksinimi olan ısıyı göz önünde bulundurarak taşıma kutusunun içerisine tekstil ürünleri yerleştirebilirsiniz. Bazı hava yolları kedilerin, taşıma kutusu içinde bulunması şartıyla, sahipleri ile birlikte kabin içinde yolculuklarına izin vermektedir. Fakat herhangi bir sürpriz yaşamamanız için havayolu şirketini önceden arayıp sormanızda yarar vardır. Kedinin kabine alınmadığı durumlarda, hayvanlar ısısı ve hava basıncı ayarlanmış özel kargo bölümünde taşınırlar. Bu durumda 24 saatten uzun süren yolculuklarda kedinin beslenmesi, kedi sahibinin sorumluluğu altındadır. Uçak şirketlerine herhangi bir direktif vermediğiniz takdirde kedinizi beslemeyeceklerdir. Ülkemizde kargo bölümleriyle ilgili gelişen olayları göz önünde bulundurduğumuzda güvenilir hava yolları şirketleriyle seyahat etmenin hem siz hem de kediniz açısından garantili ve rahat geçeceği kanısındayız.