Ana Sayfa Klinik Hizmetleri Laboratuvar

Laboratuvar

Friends Moda Veteriner polikliniği laboratuarımızda yaklaşık 10 dakika gibi kısa bir sürede hastanın genel sağlık profilini (kan biyokimyasal analizleri ve hemoğramını) çıkarıp buna göre hızlı bir şekilde tedaviye başlama olanağına sahibiz.

Friends moda veteriner polikliniği bünyesinde kurulu laboratuarımızda, dostlarınızın muayenesi sonrasında teşhis için ihtiyaç duyulabilecek tüm kan biyokimyasal analizleri, hemogramı ve idrar analizleri, deri kazıntı ve gaita (dışkı) muayeneleri, speed elisa testlerle bazı virütik hastalıkların tanısı, sedimentasyon tayini, antibiyogram,mantar ve bakteriyolojik ekimler, serolojik testler yapılmaktadır.

Hormon testleri anlaşmalı olduğumuz Veteriner Laboratuarında yaptırılmaktadır histolojik ve patolojik incelemeler anlaşmalı olduğumuz Konusunda çok deneyimli ve uzman Prof.Dr.Veteriner hekim patologlar tarafından yapılmaktadır.

Laboratuvarımız dostlarınızın problemlerinin teşhis edilebilmesi için gerekli tüm kan ve idrar tahlillerini kendi bünyesinde gerçekleştirebilen az sayıdaki veteriner sağlık merkezinden biridir.

Hemogram veteriner kullanım için üretilmiş IDEXX Lasersite cihazı ile yapılmaktadır. Friends moda veteriner polikliniği biyokimsayal kan analizleri için veteriner kullanım için üretilmiş IDEXX Catalyst 1 cihazı ve MİCROLAB 200 spectrofotometre kullanılmaktadır. Bu testlerle hastalarımızın böbrek ve karaciğer fonksiyonlarını, kan şeker seviyelerini, Ca,Kollesterol, trigliserit,Amonyak,idrar protein keratin oranı,A milaz, Lipaz, Laktik asit, CK, ALP, LDH, protein değerleri v.b. çok kısa sürede test edebiliyoruz.ve böylece birçok organın durumu hakkında bilgi edinebiliyoruz.